Börjar blogga igen !

Nytt som har hänt sedan sist:
  • Jag har avecklat ungdomsföretaget Megan Pearl uf och kör nu på egen hand.
  • Jag har inte smyckena i stan hos Noelle längre men jag finns här på bloggen, via telefon och facebook.
  • Har börjar planera för ett eventuelt uf-företag igen men med ett lite annat koncept.
  • Jag har vart med på skördefesten för fjärde året i rad.
  • Jag har även utvecklat mina smycken lite och nu har jag tillgång till stans hemma och har börjat med mer läder och brickor med olika texter.
  • Fler scalar har även blivit gjorda och bilder på dom kommer att komma upp på bloggen så småningom.
  • Ändrade priser och dom flesta priser är sänkta än innan.
 
Dom flesta nya priserna ser ut såhär:
Armband 80kr
Ringar 80kr
Hängen 30-50kr
Änglar 40kr
Örhängen 70kr
Halsband 100kr
 
 
Missa inte !
Jag kommer att köra en smyckesvisning innan jul om det finns intresse för det och det får ni gärna anmäla er till till mig här på bloggen eller till mig på.
 
Mail: [email protected]
Facebook: Annies Smycken
Telefon: 0768600432
 
 
 
Nya armband brunt med livets träd 80kr, vitt med svala 80kr, rosa/lila med ros 80kr eller paketpris 150kr för alla.
 
Ha en fin helg / Annie
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0