Nöjd efter en dag på marknad :)

Hej !
Idag har jag vart på marknad i Berga och jag träffade många trevliga kunder. Jag finns att nå på facebook och där lägger jag ut mer bilder än här. Sök på "Annies Smycken" så kommer du till min sida. Glöm inte att gilla när du ändå är på sidan ;) Vill även informera er kunder om att mina priser kommer att sänkas under sommaren för att jag vill kunna vända mig till alla, hoppas att det låter lockande.
¨
Fint och elegant presenttips ring+armband i odlade sötvattenspärlor 140kr
 
Ha en fortsatt bra dag / Annie

Kommentarer
Postat av: MOA - hobbyfotograf

*Svar:* Nej, det var den bästa :)

2013-08-16 @ 11:45:45
URL: http://moahakansdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0