Önskemål

Hej idag fick jag önskemål av tjejerna i skolan att lägga ut lite olika budskapsringar och olika kedjor som man kan beställa. Jag vet att det finns mycket mer budskapsringar att beställa.
Här ser ni hur det ser ut att ha en berlock i ringen istället för pärla. Dom berlockerna på bilden passar i ringen om man vill ha det.
Här är dom jag har hemma nu. Den med älskad vän tror jag skulle vara fin att ha berlocken med hjärtat istället för pärlan men det får man välja själv.
Här är kedjorna som jag rekomenderar om man vill ha det lätt att öppna och stänga. Annars är kulkedjan som är på ringarna i ett tidigare inlägg väldigt fin men kan vara lite svår att knäppa om man ska göra det själv.
Halsbanden kostar 100kr
/Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0