missa mig inte !

I morgon ska jag förhoppningsvis få lite belöning för jobbet jag har lagt den senaste månaden. Då startar skördefesten och jag ska vara på norra öland i Föra. Det går inte att missa från stora vägen då dom har machaler tända hela vägen utifrån stora vägen på kvällen. Om det är som tidigare år är det en mysig marknad med hantverk,mat och mycket mer. Jag räknar med att vara där ca kl 15.00-22.00 i morgon och på lördag 10.00-22.00.

Hoppas vi ses!
 
Här får ni en bild på ett par örhängen. Jag har använt en grå sötvattenspärla och en fjäril. 70kr
 
Detta är mitt favorit armband som passar ihop med örhängerna här ovan. Om man har samma färg på båda så blir detta jättefint. Jag har använt vita sötvattenspärlor med en fjärils berlock. 80kr
 
/annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0