Super nöjd !

Nu har jag pysslat ihop örhängerna, jag blev super nöjd med resultatet hoppas ni gillar dom också.
 
Använt mig av kedja, sötvattenspärlor och kors. 70kr
 
Fick en fråga om i vilka färger man kan beställa barn filtarna i?
Svar: Jag kan göra dom i alla olika färger vad som önskas. Jag gillar fabel garnet som skiftar det blir så fint.
Här får du exempel på tre olika färger.
Alla är virkade i fabelgarn. Men det går även beställa en filt med den "traditionella" mormorsrutan. (alltså färgen)
 
Jag tror jag ska försöka mig på att virka en halsduk med mormorsrutor och se hur det blir.
 
/Annie
 

Kommentarer
Postat av: Sanna :)

ANNIE!! JAG VILL HA SÅNA ÖRHÄNGEN, AS FINA!! :D

Svar: okej det kan vi nog ordna ;) Jag gillade dom också så för en gångs skull ska jag använda mina egna smycken hihi :)
annieoskarsson.blogg.se

2012-10-05 @ 06:47:12
URL: http://sannaelin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0