Vart du hittar mig i veckan som kommer.

Denna vecka har jag som sakt fullt upp.
onsdag kommer jag att finnas på JohnBauer gymnasiets julmarknad på nygatan i stan mellan 17.30-21.00 där ni gärna får komma och kolla.
 
Fredag och Lördag kommer jag att vara på Läckeby Julmarknad som ligger vid svenssons motorverkstad.
 
Lördag kommer jag även vara med på invigningen av noelle där jag kommer ha lite av mina smycken från och med Lördag det är en ny butik i stan som kommer att sälja balklänningar, det ligger mellan game och village på innegården larmgatan 10 tror jag är adressen och tiderna där är 10-18.
 
Hoppas att vi ses på något av ställena.
 
Länkat halsband med sötvattenspärlor i plomon färg. Nytt pris 100kr
Örhängen länkade i plomon färg 70kr.
 
/Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0