Inte försent om du är intreserad av smyckevisningen!

Hej igår blev jag plötsligt jättesugen på att julpyssla så jag satte mig i köket och gjorde några julkort medans mamma gjorde pepparkaksdeg och lussebullar. Mysigt!
Här får ni bilder på dom!
Använt mig av två helfärgade papper och bokmärken med gammal stil. En stämpel och rött lack för att få fram den gammla känslan. 35kr
Två helfärgade papper,bokmärke med gammal stil,flätat band och en lack stämpel. 35kr
 
Ett papper, spetsband, bokmärken med gammal stil och en stämpel. 35kr
 
Smalt enkelt kort mönstrat papper, bokmärke med äldre stil, snöre och en lackstämpel. 25kr
 
Tre olika papper, bokmärke med äldre stil, stämpel och snöre. 35kr
 
Tre olika papper, bokmärke med äldre stil och en stämpel. 35kr
 
Om ni är intresserade av att komma på söndag men inte hunnit anmäla er går det bra att komma utan att säga till eftersom det är öppethus mellan 18.00-20.30(fungerar inte tiden så kan vi bestämma en tid tillsammans) på Harmoni.v 18 i Läckeby. Ta gärna med dig släkt och vänner! Om du behöver vägbeskriving eller liknande kan du ringa mig på 0768600432. Jag kommer att bjuda på jul-fika och självklart finns det till allergikerna också. Tveka inte jag lovar dig att det blir en mysig kväll!
/Annie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0