Armband av hästhår !

Ikväll har jag gjort armband av hästhår. Det var ett roligt material att jobba i eftersom det skiftar precis som människohår och det var mycket grövre än jag trodde. Här får ni bild på det. För 1 fläta kostar det 40kr och med 2 flätor kostar det 80kr.
Om man är intreserad av att köpa ett så skickar du tvättat hästhår till mig ca 40cm långt. Välj om du vill ha pälor inflätade eller en hängande berlock eller om du bara vill ha det vanligt som på bilden.
 
 
I morgon kommer jag börja lägga upp korskolektionen. Spännande va ?
 
/Annie

Kommentarer
Postat av: madeleine randevall

säljer du såna hästarmband också? man skickar håret från hästen till dig och sen så gör du ett armband av det ? vet att det är många som vill göra så, så du skulle nog tjäna på det:)

Svar: Om man tvättar håret så kan jag göra lite olika modeller med pärlor och så :) tack för tipset ! :)
annieoskarsson.blogg.se

2012-11-02 @ 09:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0